4.6 PERANAN GURU KE ARAH MENCAPAI MATLAMAT FALSAFAH PENDIDIKAN KEBANGSAAN

Halaman ini mengandungi nota bagi topik 4.6 iaitu "Peranan Guru Ke Arah Mencapai Matlamat Falsafah Matlamat Pendidikan (FPK) " yang menerangkan komponen tertentu serta soalan-soalan untuk menguji pemahaman dan pengetahuan pembaca mengenai topik ini.


Ini merupakan nota bagi 4.6 peranan guru ke arah mencapai matlamat FPK.Bagi memudahkan bacaan anda,anda boleh klik " NOTA 4.6" ini.

Rajah 1.1 menunjukkan 5 komponen bagi peranan guru ke arah mencapai matlamat FPK


Berikut merupakan link soalan yang berbentuk permainan yang telah disediakan berkaitan tajuk 4.6 PERANAN GURU KE ARAH MENCAPAI MATLAMAT FPK : 

PERMAINAN 4.6 PERANAN GURU KE ARAH MENCAPAI MATLAMAT FPK "

Berikut merupakan cara bermain bagi link soalan yang berbentuk permainan diatas 🎮🎮🎮:

LANGKAH PERTAMA : 
Sila tekan link yang telah diberikan.Pada halaman pertama,anda perlulah klik pada tulisan "open".



LANGKAH KEDUA :
Pastikan kamu telah membaca nota 4.6 yang telah disediakan dalam blogpsot ini.Anda boleh klik pada tulisan "Come On!" untuk bergerak ke halaman seterusnya.


LANGKAH KETIGA : 
Anda hanya perlu klik pada tulisan "Start" bagi memulai soalan yang perlu dijawab.



LANGKAH KEEMPAT : 

Anda boleh memulai soalan tersebut.Ikuti arahan dan soalan yang telah disediakan untuk menyelesaikan tugas.Jika anda telah selesai menjawab soalan,anda boleh klik pada tulisan "send".Ulangi langkah ini sehingga soalan selesai dijawab.



LANGKAH KELIMA : 

Setelah selesai menjawab soalan,anda akan mendapat sebuah ayat penghargaan,Jika anda ingin menjawab sekali lagi,anda bolek klik pada tulisan "restart".




TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOGSPOT KAMI 💝


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

JUSTIFIKASI

PENGENALAN

4.4 PELAKSANAAN PENDIDIKAN MENURUT FPK